maanantai 9. syyskuuta 2013

9.9.

Huomenta :) .

Tai oikeastaan, päivää, herännyt oon kyllä jo klo 04:10 mutta sitten töiden jälkeen päätin, että ummistan "ihan vain hetkeksi" silmät. Noh, jokainen tietää kuinka siinä käy.. :D

  
   Tän kesän ehdoton ykkösostos on ollut mulle Playstation 3. En ehkä niinkään pelaa sillä, mutta leffat se pyörittää erinomaisesti. Ja niitä on tullutkin katottua ihan kiitettävästi. Olin töissä Vaasan FilmTown-liikkeessä, ja sen lopettaessa sieltä sai ostettua suht halvalla hyviä elokuvia. Nyt on sitten elokuvahylly ihan täynnä katsottuja ja katsomattomia elokuvia, uusia ja vanhoja, mutta jokainen verrattaen yhtä hyviä.


Pitäisköhän sitä välillä yrittää kirjoittaa taas ihan asiastakin täällä. Mulla eilen oli vaikka mitä kerrottavaa, mutta nyt just ei aivot rullaa niin hyvin että ne muistaisin. ;(

PIENI LOPPUKEVENNYS KYLLÄKIN!!!!

Eli. Jokainen tietää varmasti sovelluksen, nimeltä INSTAGRAM.

Te, joilla siellä on jo käyttäjätunnus, käykäähän painamassa @sarahnousiainen ja sieltä sitä "Seuraa"-nappia. 
Sit mulla olis yks kaveri, joka tarttee kans pari seuraajaa lisää. Se mun kaveri on Ville, ja Ville on sinkku!
Nimimerkillä @villzuu löydätte tän herrasmiehen. Painakaa sieltäki "Seuraa"-nappia, ja oon ikikiitollinen! Mä voin sit jossain vaiheessa kysyä Villeltä, ketä kaikkia siel on lähteny seuraamaan niin keksin niille nimimerkeille jotakin kivaa palkintoa ;)

Hauskaa maanantainjatkoa, ja muistakaa, Instagram tänään ;)

- Sarah


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti